[email protected] / (+48) 533 395 365

INSTRUKTORZY

Tymoteusz Pięta


Ideał. Dobry fryzjer musi czuć się swobodnie i pewnie, wie kiedy może pozwolić sobie na własną wizję, a kiedy poszukać kompromisu. Nie może zamykać się w jednej stylizacji czy też kierunku. Powinien bawić się narzędziami i stylami. Musi być świadom, że fryzjerstwo to nie tylko strzyżenie i koloryzacja, ale też praca zespołowa i kontakt z klientem.
Atuty. Stylizacje, miękkie strzyżenia, geometria, wszechstronność.
Inspiracje: Kompilacja doświadczeń, ludzi i miejsc. Ulica, wybiegi, inne salony.
Szkolenia: HAIRMATE School to mój autorski program.
Portfolio: Twórca kolekcji HAIRMATE, dwukrotny finalista Wella Trend Vision Award, stylista pokazów m.in.: La Mania czy Paprocki&Brzozowski, stylista gwiazd: Kasi Stankiewicz, Marty Żmudy-Trzebiatowskiej, Justyny Steczkowskiej, Justyny Święs (The Dumplings), Ekskluzywnego Menela.

Aleksandra Cimała


Ideał: Zadowolony klient to podstawa w naszej profesji. Musi czuć się wyjątkowo od przekroczenia progu salonu. Priorytetem jest konsultacja, aby zbudować zaufanie. Poza tym, musi mieć pewność siebie, wiedzę, osobowość, styl, kreatywność, pomysłowość, wyobraźnię, nie może bać się zmian i popadać w rutynę.
Atuty: Najlepiej czuję się w koloryzacji, dekoloryzacji, koloryzacji awangardowej, koloryzacji Elumen, strzyżeniach i stylizacji.
Inspiracje: Mounir Hair Design, Guy Tang.
Portfolio: Sesje zdjęciowe dla magazynu Olivia.
Szkolenia: Goldwell, Kevin Murphy, Elumen, Maniewski, Kawulok.

Adam Wilczewski


Ideał: Dobrego fryzjera definiuje otwartość na ludzi i umiejętność budowania relacji.
Atuty: Najlepiej czuję się w stylizacjach.
Inspiracje: Inspirują mnie ludzie.
Szkolenia: Akademia Babicz, Akademia La Biosthetique, Akademia L’Oreal.
Portfolio: Pokazy mody: Paprocki&Brzozowski, 4F, Michał Szulc, Gosia Baczyńska, Dior Homme, Kenzo Homme. Sesje zdjęciowe do magazynów: Gala, Instyle, Elle, L’officiel, Harpers Bazaar, Zwykłe Życie, Kalbut Magazine.  Sesje zdjęciowe dla marek: Maciej Zień, Misbhv, Kaaskas, Muuv., Taranko, Nike, Factory Outlet, Kmag, Glamour, Greenpoint.

Martyna Kwiatkowska


Ideał: Bycie dobrym stylistą z jednej strony oznacza doskonały kunszt a z drugiej otwartą głowę na dalszą edukację i szkolenia zgodnie z maksymą „praktyka czyni mistrza”. Nie narzuca swojego pomysłu, efekt końcowy jest zawsze konsensusem dialogu z klientem. Łatwość nawiązywania relacji, otwartość na nowe pomysły, twórcza wyobraźnia, wzbudzanie zaufania umiłowanie detali.

Atuty: wielowymiarowa koloryzacja, precyzja cięć, warkocze

Inspiracje: ludzie, doświadczenie, ikony fryzjerstwa,

Szkolenia: Erteqoob, MG Education, La Biostetique, Studio Wella, Akademia Babicz, Sassoon, F.Galas Freehaircut Academy, coroczny udział w międzynarodowych targach fryzjerskich we Frankfurcie, Londynie, Dusseldorfie.

Patryk Mank


Ideał: Nie ma ludzi idealnych, za to są pewne cechy, którymi fryzjer musi się wyróżniać aby osiągnąć sukces. Według mnie najważniejsza jest pewność siebie umiejetność w komunikacji, kreatywność i pasja do wykonywanego zawodu.

Atuty: Obsługa klienta, wszechstronność w strzyżeniu i koloryzacji

Inspiracje: Tętniące życiem miasta, pokazy, sztuka nowoczesna.

Szkolenia: Akademia La Biosthetique, Toni&Guy, Davines, Wella, L?Oréal.

Julia Kosyk


Ideał: Zawsze profesjonalny bez względu na aurę i sytuację, z pozytywnym przekazem, cały czas nowymi pomysłami.

Atuty: Kolor i stylizacja w wersji na wybieg jak i na codzień.

Inspiracja: Pokazy mody, filmy, podróże. 

Szkolenia:  KevinMurphy,  Wella,   L?Oreal,  Kérastase.

Portfolio: praca z TVN, Polsat, Vogue, Oliwia

Hubuert Sygut


Ideał: Dobrego fryzjera wyróżnia swoboda komunikacji, zrozumienie klienta, wyczucie stylu i szeroki uśmiech.

Atuty: Krótkie strzyżenia, naturalne kolory,  przestrzenne stylizacje, precyzja.  

Inspiracje: Techno, kontrasty, podróże. 

Portfolio: Pokazy mody, sesje zdjęciowe do okładek magazynów, m.in. Glamour, Elle. Sesje dla marek i projektantów. 

Szkolenia: Kevin Murphy, La Biosthetique Paris, Pascal van Loenhout Antwerp, Akademia B&K, Schwarzkopf Professional.

Alina Dębowska


Ideał: Dobrego fryzjera wyróżnia doświadczenie, precyzja, kreatywność i wykształcenie.
Atuty: Luźne stylizacje, boho, industrial.
Inspiracje: Ludzie, podróże, moda ulicy, wszystkie style, które można ze sobą łączyć i mieszać.
Portfolio: Laureatka mistrzostw Polski i konkursu Wella Trend Vision Awards, wykładowca marki Organics Beauty oraz w Międzynarodowym Studium Dziewulskich. Praca na planie: Mam Talent, Jaka to melodia. Kampanie reklamowe: Dior, Balmain Hair, Lenowo, Paprocki&Brzozowski. Praca z gwiazdami: Patrycja Markowska, Ania Dąbrowska, Magdalena Różdżka, Agnieszka Więdłocha, Paulina Krupińska, Kasia Smolińska, Marcelina Zawadzka, Michał Baryza.
Szkolenia: Academy ErteQoob w Kijowie, Akademia Babicz, Goldwell, Kadus, Wella, Matrix, L’Oréal, La Biosthetique, Kevin, Joico, Paul Mitchell.

Pascal


 

 

 

 

BARBER.

Yana Kozak


Ideał: Dla każdego z nas włosy są koroną, którą nosimy każdego dnia. Ta korona musi być indywidualnie piękna.

Atuty: Dobrze czuję się w koloryzacjach, a poza tym strzyżenia ,upięcia, warkocze i wszelkiego rodzaju sploty .

Inspiracje: Showbiznes w każdym wydaniu, od muzyki po ikony fryzjerstwa.

Portfolio:  Pokazy i sesje modowe,  metamorfozy dla marki Douglas. 

Szkolenia: KevinMurphy,  Wella,  Hairtalk,  L’Oreal,  Kérastase,  DmitrijBarba, Kalkatoof.