[email protected] / (+48) 533 395 365

INSTRUKTORZY

Tymoteusz Pięta


Ideał. Dobry fryzjer musi czuć się swobodnie i pewnie, wie kiedy może pozwolić sobie na własną wizję, a kiedy poszukać kompromisu. Nie może zamykać się w jednej stylizacji czy też kierunku. Powinien bawić się narzędziami i stylami. Musi być świadom, że fryzjerstwo to nie tylko strzyżenie i koloryzacja, ale też praca zespołowa i kontakt z klientem.
Atuty. Stylizacje, miękkie strzyżenia, geometria, wszechstronność.
Inspiracje: Kompilacja doświadczeń, ludzi i miejsc. Ulica, wybiegi, inne salony.
Szkolenia: HAIRMATE School to mój autorski program.
Portfolio: Twórca kolekcji HAIRMATE, dwukrotny finalista Wella Trend Vision Award, stylista pokazów m.in.: La Mania czy Paprocki&Brzozowski, stylista gwiazd: Kasi Stankiewicz, Marty Żmudy-Trzebiatowskiej, Justyny Steczkowskiej, Justyny Święs (The Dumplings), Ekskluzywnego Menela.

Adam Wilczewski


Ideał: Dobrego fryzjera definiuje otwartość na ludzi i umiejętność budowania relacji.
Atuty: Najlepiej czuję się w stylizacjach.
Inspiracje: Inspirują mnie ludzie.
Szkolenia: Akademia Babicz, Akademia La Biosthetique, Akademia L’Oreal.
Portfolio: Pokazy mody: Paprocki&Brzozowski, 4F, Michał Szulc, Gosia Baczyńska, Dior Homme, Kenzo Homme. Sesje zdjęciowe do magazynów: Gala, Instyle, Elle, L’officiel, Harpers Bazaar, Zwykłe Życie, Kalbut Magazine.  Sesje zdjęciowe dla marek: Maciej Zień, Misbhv, Kaaskas, Muuv., Taranko, Nike, Factory Outlet, Kmag, Glamour, Greenpoint.

Tomasz Glich


Ideał: Dobry fryzjer musi mieć odwagę oraz chęć tworzenia, pasję i ambicję, dbać o szczegóły i być indywidualistą. Powinien mieć w sobie freak’a, duszę artysty i po prostu lubi ludzi.
Atuty: Moje najmocniejsze strony to koloryzacja, stylizacja, „artystyczny nieład”, loki, fale.
Inspiracje: To może banalne, ale inspiruje wszystko dookoła: ludzie, dźwięki, wszystko co piękne, szalone, niegrzeczne!
Szkolenia: La Biosthetique – koloryzacja i cięcia; Great Lenths – przedłużanie włosów; szkolenia marek Wella, Kevin Murphy.
Portfolio: Stylizacje dla Łukasza Jemioła, Allegro, Sephora Trend Report. Sesje zdjęciowe dla magazynów Olivia, Lads. Praca w programach telewizyjnych TVN.

Ewelina Czapla


Ideał: Jeśli klient wychodząc z salonu promienieje i czuje się jak gwiazda filmowa, to znaczy, że fryzjer wykonał swoje zadanie w 100%!
Atuty: Koloryzacja, miękkie cięcia.
Inspiracje: Moda, ludzie, przyroda. Guy And, Vidal Sasson, Saco.
Szkolenia: Vidal Sasson w Londynie, La Biosthetique w Paryżu, Kevin Murphy, L’Oréal, Wella, Philip Galas.

Alina Dębowska


Ideał: Dobrego fryzjera wyróżnia doświadczenie, precyzja, kreatywność i wykształcenie.
Atuty: Luźne stylizacje, boho, industrial.
Inspiracje: Ludzie, podróże, moda ulicy, wszystkie style, które można ze sobą łączyć i mieszać.
Portfolio: Laureatka mistrzostw Polski i konkursu Wella Trend Vision Awards, wykładowca marki Organics Beauty oraz w Międzynarodowym Studium Dziewulskich. Praca na planie: Mam Talent, Jaka to melodia. Kampanie reklamowe: Dior, Balmain Hair, Lenowo, Paprocki&Brzozowski. Praca z gwiazdami: Patrycja Markowska, Ania Dąbrowska, Magdalena Różdżka, Agnieszka Więdłocha, Paulina Krupińska, Kasia Smolińska, Marcelina Zawadzka, Michał Baryza.
Szkolenia: Academy ErteQoob w Kijowie, Akademia Babicz, Goldwell, Kadus, Wella, Matrix, L’Oréal, La Biosthetique, Kevin, Joico, Paul Mitchell.

Karolina Chryścienko


Ideał: Uważam, że jest kilka fundamentalnych cech, które określają dobrego fryzjera: punktualność, precyzyjne spojrzenie, profesjonalne strzyżenie i kreowanie miłej atmosfery.
Atuty: Mój żywioł to męskie stylizacje.
Inspiracje: Inspirują mnie ludzie – rozmawiając z klientem za każdym razem tworzę indywidualną stylizację, inspirowaną jego historią.
Portfolio: Stylistka fryzur męskich w programach telewizyjnych.
Szkolenia: Matrix, Goldwell, L’Oreal, Kérastase, Camille Albane, Wella, System Professional, Kevin Murphy, La Biosthetique, szkolenia barberskie.

Aleksandra Cimała


Ideał: Zadowolony klient to podstawa w naszej profesji. Musi czuć się wyjątkowo od przekroczenia progu salonu. Priorytetem jest konsultacja, aby zbudować zaufanie. Poza tym, musi mieć pewność siebie, wiedzę, osobowość, styl, kreatywność, pomysłowość, wyobraźnię, nie może bać się zmian i popadać w rutynę.
Atuty: Najlepiej czuję się w koloryzacji, dekoloryzacji, koloryzacji awangardowej, koloryzacji Elumen, strzyżeniach i stylizacji.
Inspiracje: Mounir Hair Design, Guy Tang.
Portfolio: Sesje zdjęciowe dla magazynu Olivia.
Szkolenia: Goldwell, Kevin Murphy, Elumen, Maniewski, Kawulok.

Piotr Siwek


Ideał: Dobry fryzjer powinien być kreatywny, zawsze pozostawać na bieżąco z trendami, ale przede wszystkim powinien umieć słuchać potrzeb swoich klientów, a jednocześnie profesjonalnie doradzić to, co będzie dla nich najlepsze.
Atuty: Najlepiej czuję się tworząc lekkie kobiece stylizacje, naturalne, ale wyraziste kolory i lekkie płynne cięcia.
Inspiracje: Inspirują mnie największe gwiazdy kina i muzyki, ale staram się też czerpać od największych twórców w branży fryzjerskiej.
Portfolio: Sesje zdjęciowe dla Reebok, Just Paul, GLOV, sugarfree, Emente. Sesje do magazynów: Joy, Hot Moda, Wedding Show.
Szkolenia: Akademie w Polsce oraz w Paryżu i Londynie.

Joanna Wilowska


Ideał: Dobrego fryzjera cechuje wyczucie i kreatywność.
Atuty: Krótkie, zdecydowane cięcia, geometryczne linie podkreślone kolorem.
Inspiracje: Streetwear, Internet, Vidal Sassoon i jego geometria w strzyżeniach.
Portfolio: Sesje zdjęciowe dla m.in.: Piotr Fajfer Photography, Jarosław Gwoździk Fotografia, MANGDA, Butik Kreatywny Papert, James Button.
Szkolenia: L’Oreal, CUT & COLOR EXPERT, John Santilli Way, Elumen Hair Color, Berendowicz&Kublin.